Otthon az idegenben

Semmi

2017. szeptember 12. 20:09 - KicsiKitti

A hétvégi programunk volt: semmi. Szeretem ezt a szót.

Ránk fért már egy kis pihenés, úgyis esős, szeles az idő. Úgy döntöttünk, hogy egész nap ágyban maradunk és lustálkodunk, megnézünk egy-egy filmet, de nem tesszük ki a lábunkat a házból. A hétvégi előrejelzés az volt, hogy esni fog, aztán végül az lett belőle, hogy egész délelőtt sütött a nap, aztán délután picit esegetett, semmi több. Ennek ellenére jó volt otthon lenni és semmit tenni, az utóbbi időben már azért nekem sem ez a programom. Én is elég sokat mászkálok és kimerülök az utóbbi időben. Még finom sütit is sütöttem és levettem a lábukról a fiúkat.

Vasárnap elmentünk misére, utána Stratforba vásárolni, aztán délután kimostam a munkaruhámat, meg rendeltünk kaját, hogy megtöltsük a hűtőt. Takarítottunk is, mert mi voltunk a soron, Gábor pedig lemosta a biciklijét. Délután megkaptam a heti menetrendemet is, egyre több műszakot kapok. A héten 4 napot és ilyen 5-6 órákat fogok dolgozni, legalább azt jelenti, hogy sok pénzem lesz.

Képzeljétek! Múlt héten átutalták az első fizetésemet. Úgyhogy öröm van és boldogság! :D

Szólj hozzá!
Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr4712824642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása