Otthon az idegenben

Új projekt

2017. augusztus 03. 22:55 - KicsiKitti

A héten beleugrottam egy újabb projektbe, egy olyan dologba, ami igazából már régóta foglalkoztat: a fotózás. Csak most kicsit mélyebben beleástam magam, mint eddig. Próbálgatom a szárnyaim.

Kitaláltam, hogy megpróbálok pénzzé tenni néhány meglévő képemet. Utánajártam és utánakérdeztem a dolognak, az egyik ismerősömék foglalkoznak ilyennel, csak ők főállásban csinálják. Van egy weboldal, ahol ilyennel foglalkoznak, csak nagyon nehéz bejutni. Úgyhogy kiválasztottam a legjobb képeimet és beküldtem nekik elbírálásra. Nem fizet sokat, de úgyse ebből akarunk megélni, mert ez csak egy hobbi. Ha sokáig otthon ül az ember, akkor próbál mindig valami újat kitalálni, amivel kellemesebben elütheti az időt. Nekem most erre esett a választás, úgyhogy elkezdtem beleásni magam a tanulásba és új dolgokkal bővíteni a tudásomat, mert nem biztos, hogy elég, ha csak az "őstehetségem megérzésére" hallgatok.

Ha bejön az biznisz, akkor lesz egy kis plusz pénzünk hogyha elkezdek dolgozni, ha meg nem kezdek dolgozni és sikerül, akkor legalább én is hozok valamennyi pénzt a konyhára és hasznosnak érezhetem magam. Egyelőre sajnos profi felszerelés híján csak telefonnal tudok fotózgatni, de próbálom a legjobb tudásom szerint új nézőpontból meglátni a dolgokat, tárgyakat. Ha netán mégse jönne be, mert nem fogadják el a képeimet, akkor legalább tudni fogom, hogy még van hova fejlődni. Kicsit szomorú leszek, de nem fogok teljesen elkenődni, hiszen az élet azért nem áll meg, nem ebből akarunk megélni, ez csak egy hobbi.

Szólj hozzá!
Címkék: fotózás

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr3112718202

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása