Otthon az idegenben

Ennyi volt

2017. május 17. 17:16 - KicsiKitti

Kész, mindennek vége, ennyi volt. Utolért a végzetem, és már nem tudom megállítani. Elérkezett az idő, amitől egész életemben féltem, elkezdtek romlani a fogaim. Tudom, ez most úgy hangzik, mint egy szörnyű tragédia, de higgyétek el nekem: EZ IGENIS EGY SZÖRNYŰ TRAGÉDIA!

Életem első fogtömését és fúrását kell majd túlélnem, miközben már a váróban ülve is libabőrös szokott lenni a hátam a fúró hangjától. Erre most, az én fogamat fogják furkálni. Már nem tudom megmenteni őket, eddig tudtam vigyázni rájuk és már biztos, hogy nem fogok bekerülni a guinness rekordok könyvébe, mint a legkésőbb tömött fogú ember.... Összeomlottam. Ez biztos azért van, mert öregszem... De hát ez van, tudtam, hogy egyszer ez is eljön, csak reméltem, hogy minél később. Nem szeretem a fogorvosokat, és félek tőlük. Mindig is utáltam fogorvoshoz járni, ezért amikor csak tehettem kerültem őket. Csak akkor mentem, amikor tényleg szükségem volt rá, mert fájt valamim.

Bocsánat, hogy ilyennek traktállak benneteket, tök szégyen, tudom. Gondolkodtam is, hogy megosszam-e veletek, de végülis úgy döntöttem, hogy megosztom, mert ez is én vagyok, és ez is hozzám tartozik.

Csak tudnám, hogy miért nem hamarabb vettem észre? Az otthon töltött egy hét alatt, hogy olcsóbban megússzuk?

Tegnapra volt időpontom és megnézte. Itt úgy néz ki a fogászati rendelés, hogy akár Tb által fizetettre, akár magándokihoz mész, nem kapod vissza a teljes összeget, csak egy részét. Nekünk van biztosításunk Gábor cégénél, azaz most derült ki, hogy eddig nem volt megigényelve - egy félreértés miatt -, de azóta már meglett. Szóval leghamarabb is júliusban tudok majd elmenni megcsináltatni, hogy ne kelljen a teljes összeget nekünk fizetni. Így is, hogy a felét visszafizeti a biztosító kb. annyiba fog kerülni, mintha otthon mennék el, csak nem kell pluszban beleszámolni a repülőjegy árát. Tehát nyertem egy kis időt, hogy összeszedjem magam lelkileg. Szerencsére nem fáj úgyhogy, ha addig kibírja, akkor minden oké lesz. Azt mondta a doki, hogy rosszabbodni nem fog addig, ha figyelek rá.

Megnézte, leröntgenezte és megállapította, hogy két egymás melletti fogról van szó, úgyhogy két legyet ütünk egy csapásra. Csak egyszer kell túlélnem ezt az egészet magyarán. Amúgy minden oké volt a dokival, kedves volt, alapos és nem kapkodott. Mondjuk meg is fizettük a nála töltött időt. 40 fontunkba került most ez a vizsgálat + a két röntgen, mármint összesen (ez most még zsebből ment). Foganként pedig 120 font lesz a fehér tömés, aminek a felét visszakapjuk. Időpont foglalásnál kell majd előleget fizetni és utána mi fizetjük a költségeket, amit utólag kapunk vissza.

Mára már megnyugodtam valamennyire. Hétfőn még annyira el voltam kenődve a depressziótól, hogy újra megkérdőjeleztem, hogy van-e értelme suliban tanulni a nyelvet. Azt történt ugyanis, hogy elmentem vásárolni, és nem értettem amit kérdezett, mert nagyon hadart (mindháromszor). Amikor kiértem, akkor esett le. Aztán elkenődtem, hogy semmi értelme szépen megtanulnom angolul beszélni, amikor senki az ég világon nem beszél szépen artikuláltan, az iskolán kívül.

Ma a suliban minden rendben volt, megint én voltam, akire a tanár mondta, hogy rólam másoljanak. Nagyon jó kedélyű volt ma az óra, sokat nevetgéltünk

Szólj hozzá!
Címkék: iskola fogorvos

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr2812511935

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása