Otthon az idegenben

Modell fotózás

2018. július 13. 14:58 - KicsiKitti

Egyik régi ismerősömmel megbeszéltük, hogy elmegyünk fotózni, mert régebben modellkedett.

Kitűztünk egy időpontot, úgyis szép volt az idő akkor. Aznap viszont, amikor fotózásra került sor, akkor borús és ködös volt az idő. Igazi angol időjárás. Kimentem, és mondtam, hogy szerintem ez még lesz jobb, mert nálunk már elkezdett felszakadozni a felhőzet, csak a reggel ilyen hűvös és borongós. Viszont mire odaértem, a másfél óra alatt 3 időjáráson mentem keresztül, annyira nagy a távolság Londonban. Nem akartam feladni, reménykedtem, hogy ki fog sütni a nap.

Úgy voltam vele, hogyha a fotózás nem is jön össze, akkor csak beszélgetünk egyet. Végül úgy döntöttünk, hogy ha már megtettem azt a hosszú utat, akkor kimegyünk és megpróbáljuk, valamit csak ki tudunk hozni belőle. Ott kiderült, hogy a modell (Kinga) bátyja is fotózik, úgyhogy ő is elkísért minket. Jobb is volt így, mert legalább segített a beállításoknál, ő mondta, hogy miket csináljon, nekem ez a része annyira még nem ment. És ő volt a mókafelelős is. Tehát két fotós fotózott egy modellt. :D

Szóval nagyon jól éreztük magunkat, vidáman telt és az időjárás se vehette el a kedvünket. A kutyasétáltatók nézegették, hogy mit csinálunk. Az egyik meg is kérdezte, hogy ez valami divat fotózás. Mondtuk, hogy majdnem. :) A végefelé jártunk, amikor mégis csak kisütött a nap. Azt mondtuk, hogy nekünk ennyi elég volt, mert elfáradtunk mindannyian. Megbeszéltük Áronnal, hogy jó volt együtt dolgozni, úgyhogy még lesz ennek folytatása és elmegyünk együtt fotós körutakra.

Ez az egyik kedvenc képemimg_4451.jpg img_4447.jpg

img_4432.jpg

Itt látszik a vidámság és, hogy jól szórakoztunk

img_4424.jpg

img_4438.jpg

 

 img_4484.jpg

img_4486.jpg img_4517.jpg

 Wellness reklám:

img_4541.jpg

img_4559.jpg img_4566.jpg img_4603.jpg

img_4614.jpg img_4610.jpg img_4634.jpg img_4645.jpg

És a végére a fotós team:

img_4614.jpg

És a végére a fotós team:

33992958_10209575784630543_7158070406220349440_n.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr6314106715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása