Otthon az idegenben

Piknik

2018. május 23. 16:38 - KicsiKitti

Pünkösd vasárnap piknikezésen voltunk a Shalom csoporttal, a Hampsted Heath Parkban.

Szép időt fogtunk ki szerencsére, a múltheti hideg után hétvégére pont kisütött a nap és felmelegedett az idő. Biztos a királyi esküvőre szervezték meg ezt az időjárást is, úgyhogy nekik köszönhetjük

Szombaton az előkészületek egész napomat felemésztették, sütöttem sajtos pogácsát, meggyes pitét, és Gábor segített a sajtos, virslis lángosban. Közben pedig az esküvő élő közvetítését néztük a BBC-n. Hatalmas esküvő volt, már hetekkel ezelőtt elkezdtek megtelni a boltok, Harry és Meghan képével készült szuvenírekkel. Rengeteg tömeg ment ki megnézni őket, nekünk ez így kényelmesebb volt. Volt aki már előző este letáborozott, hogy jó helye legyen. Nos a lényeg, hogy egymás után többször leadták a BBC-n, én kétszer láttam belőle részleteket, délután leadták az egész esküvőt egészben. Gyönyörű volt a hercegné ruhája, de nem volt szebb az enyémnél, csak kb. a százszorosába kerülhetett (ha nem többe). Először megbotránkoztunk rajta, hogy királynő nem énekelte a himnuszt, csak állt, de nem mozgott a szája, aztán rájöttünk, hogy valószínűleg azért nem, mert róla énekelnek. Nevettünk rajta, hogy vajon hogy venné ki magát, ha énekelné, hogy Isten áldja a királynőt, "Isten áldjon meg engem". :D

Én meglepődtem, amikor a herceg beszélt és nem értettem, amit mond. Azt mondják, hogy van a királynői akcentus, ami egy külön nyelv, mint amit az emberek használnak. Én azt hittem, hogy az egy teljesen érthető, szép beszéd. Ehhez képest nem értettem Harry herceget, amikor azt mondta: "I will". Többszöri visszajátszás után sikerült csak megértenem.

Nagyon fura volt, hogy itt minden nőnek kalapot kell viselnie az esküvőn. Annyiféle kalap volt ott, hogy csak pislogtam. Szerencsére én nem voltam meghívva, nem is lett volna mit felvennem. :) Olvastam már a könyvekben, hogy kalapot választanak az esküvőre (ami Angliában játszódik), de valahogy nem igazán értettem eddig.

Tehát elkészült a süti és nagyon finomak lettek. Bepakoltam dobozokba, összekészítettem a tollast, a frizbit és a matracot, amiket viszünk magunkkal. Vasárnap hosszú utazást követve megérkeztünk a kiszemelt parkba, mi voltunk az elsők, pedig mi is késtünk fél órát. Bóklásztunk a többieket keresve, aztán visszafordultunk miután felhívtak minket, hogy merre vannak. Egy szép parkról van szó, tele van kis tavakkal, fákkal és tele volt emberekkel, a szép idő következtében. Tökéletes fotós helyszín volt. Tollasoztunk, frizbiztünk és beszélgettünk, na meg persze ettünk. Napoztunk, jól éreztük magunkat. Szerencsére a napon nagyon meleg volt, viszont az árnyékban meg hideg volt és fáztam. Gábor elég rendesen leégett, olyan vörös volt a feje és a nyaka, hogy világított.

img_3925.jpg

img_3943.jpg img_3944.jpg  img_3959.jpg img_3984.jpg img_3990.jpg img_3996.jpg img_3998.jpg img_4010.jpg img_4027.jpg img_4028.jpg img_4042.jpg img_4044.jpg img_4048.jpg img_4054.jpg img_4066.jpg img_4073.jpg img_4088.jpg img_4120.jpg img_4123.jpg img_4142.jpg img_4154.jpg img_4182.jpg img_4203.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr2713983904

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása