Otthon az idegenben

Más nézőpont

2018. február 27. 18:05 - KicsiKitti

Hétfő reggel hószállingózásra ébredtünk és rekord hideg van a héten, -3 fok (jó tudom, hogy szívesen jönnétek ide felmelegedni).

A munkában reggel a menedzser nyitott, meg is lepődtem, viszont sokat beszélgettem vele, mondtam, hogy mennyire hideg van kint és esik a hó.

Alig volt forgalom, délben bejött segíteni az anyukája, majd amikor végeztem a mosogatással hamarabb hazamehettem, mert tényleg alig volt ember.

Ezen a héten már máshogy állok a munkához és a dolgokhoz, tudván, hogy szerdán felmondok. Vidámabb vagyok, nyugodtabb és kedvesebb. Örömmel szolgálom ki a vevőket és nem akarnak az agyamra se menni. (mondjuk ennek kéne természetesen lenni, de nem véletlenül nem ezt választottam szakmámnak, nekem nem megy az egész napos jópofizás).

Kedden is alig voltak bent, még a menedzser is hamarabb hazament. Reggel már izgultam a holnapi felmondás miatt. Kicsit sajnálom, de nem annyira, hogy megakadályozzon benne. Tudom, hogy ez lesz az utolsó hónapom itt és ezért már előre örülök neki és tervezgetem a tovább lépést.

Hazaérve ez a látvány fogadott, végre felállványozták a mi lakásunkat is. Most így néz ki a két ház: 

20180227_154641_hdr.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr2913703382

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása