Otthon az idegenben

Egy kis kedvesség sem árt

2018. február 22. 20:09 - KicsiKitti

02.08. Végre először kiálltam magamért.

Vettem kaját a Tescoban. 75 penny volt kiírva és 79-et akartak fizettetni. Mondtam az eladónak az önkiszolgáló kasszában, hogy 75 volt kiírva a polcra. Elment, megnézte és tényleg igazam volt, úgyhogy átírták. Nem a 4 pennyn volt a hangsúlyt, hanem azon, hogy ami jár, az jár, ne akarjanak átverni. Ha ezt ígérik, akkor ne mást adjanak. És a lényeg, hogy nem szónélkül elkullogtam és idegeskedtem miatta magamban, hanem végre megszólaltam. :)

02.09.

Sokat beszélgettem a vevőkkel és kivételesen kedves is voltam mindenkivel és mosolyogtam. Ez nem jellemző rám. Éjszaka valaki biztos kicserélt. 

Ebédszünetben mondta az egyik vevő, hogy milyen szendvicset kér. Én kérdezem footlong? Mondta nem, a 6 inches elég lesz. Én visszakérdeztem, hogy biztos-e benne. Erre ő igen, de a barátai is nevettek ezen a párbeszéden. Aztán a következő is 6 incheset kért és megkérdezte honnan vagyok. Mondom Magyarországról.  Az mondja ők Mexico. Mondom az jó messze van. :)

02.13. Palacsintázó est

A Shalom közösség minden évben megszervezi a nagyböjt előtti utolsó kedden a palacsintázó estét, amikor még sok-sok finomsággal teletömhetjük a pocakunkat. Utána 40 napig úgyis a koplalás jön. :)

Most is így volt, mindenféle finomság került az asztalra, gombás, csirkés, sütőtökös töltelékek formájában. Édességként nutella, tejszínhab, juharszirup és sok-sok gyümölcs volt.

 img_1909.JPG img_1853.jpg img_1857.jpg img_1859.jpg AZ este lecukibb segítője :)img_1866.jpg img_1874.jpg img_1877.jpg img_1884.jpg img_1888.jpg img_1894.jpg img_1899.jpg img_1900.jpg img_1903.jpg img_1904.jpg img_1906.jpg img_1914.jpg img_1928.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: Shalom

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr4413690604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása