Otthon az idegenben

Drónozás

2018. január 29. 12:08 - KicsiKitti

A két ünnep között Gábor még többször is kiment drónozni, én pedig elkísértem és hol néztem, hogy játszik, hol pedig vittem a fényképezőgépet gyakorolni a fotózást.

Egyszer- kétszer én is kipróbáltam és nem is olyan egyszerű, mint azt az ember gondolná. Lőttem néhány "reklám fotót" a gépről.

Gábor eleinte békén hagyta a libákat, aztán pedig rájött, hogy jó móka kergetni őket a drónnal. Amikor közelebb megy hozzájuk, arrébb mennek, de nem repülnek el. Ő pedig jól szórakozik közben. Lássunk képeket:

img_1060.jpg

img_1052.jpg img_1056.jpg img_1065.jpg img_1075.jpg img_1084.jpg img_1090.jpg 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr9813610211

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása