Otthon az idegenben

Hétről hétre

2017. november 19. 18:58 - KicsiKitti

Hétfőn Subway-es belső ellenőrzés volt. Nem igazán tudtam haladni a munkámmal miatta, mert 9-14-ig ott volt és a manager előző nap azt írta nekem üzenetben, hogy amikor ott van, akkor ne készítsem elő a húsokat.

Nem tudtam, hogy mire vonatkozott, hogy ne csináljak semmit, de én viszonylag szó szerint vettem. Nem volt a bent a manager aznap, úgyhogy bejött a tulajdonos délben. Négyen bohóckodtunk fent a pultban, mert senki nem mert lemenni, amikor lent volt az ellenőr. Mindenki félt tőle. Nagyon leszívta az energiámat, sokkal nehezebb nap volt a szokásosnál, mert mindenre ügyelni kellett, hogy előírás szerint csináljuk. Mindig kesztyűt cserélni, minidig kezet mosni. Sokkal fárasztóbb volt így koncentrálni.

Megdicsért a főnök, mondta, hogy én menjek a pult elejére felvenni a rendelést, mert gyors vagyok. Nagyon jól esett és ösztönzött, hogy ezt mondta. Aztán elgondolkodtam rajta, hogy tényleg így gondolja, vagy csak ösztönözni akart? Akárhogy is nagyon boldog lettem tőle. Aztán később pedig elnyomta egy másik megjegyzésével ezt, mert olyat mondott, ami meg elszomorított. Felhívta a figyelmem, hogy kevesebb olívát és savanyú uborkát tegyek a szendvicsbe és ha azt mondják, hogy kérnek még, akkor is csak egyel többet adjak. Nem tudom miért esett akkor olyan rosszul, most utólag belegondolva ez már nem is olyan vészes. Akkor pedig azt éreztem, hogy vitatkoznom kell vele és amit az angol tudásom engedett megfogalmaztam és elmondtam neki, hogy amikor sok ember várakozik, akkor nem tudom mindeniknek egyesével számolgatni az olívát, hanem csak belemarkolok.

Másnap fel voltam készülve a fejmosásra a manager-től az előző napi ellenőrzés miatt. Valamit biztos, hogy elrontottunk.  Ehelyett dicséretet kaptunk. Azt mondta minden rendben volt és adott egy pacsit.

November 15-én két újdonság érkezett hozzánk. Az egyik egy új csirke, ami igazából nem is csirke, hanem pulyka, de mindenki új csirkének emlegeti valamiért. A másik csak egy máshogyan elkészített szendvics az eddig meglévő alapanyagokból. Ez most a karácsonyi promóció. Ebéd előtt karácsonyi dekorációt készített a manager, én pedig izgatott voltam, hogy mi lesz az újdonság. Olyan izgatottság volt, mint amikor a karácsonyi előkészületet  csinálod otthon és várod, hogy sül ki belőle. Kreatívkodtunk is, mert nem volt elég hely a kiszolgálópultban és néztük, hogy mit lehetne összevonni, vagy átpakolni kisebbe, hogy elférjen két másik tároló. Én is bedobtam az ötletemet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr5113311809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása