Otthon az idegenben

Csak lazán

2017. november 15. 19:08 - KicsiKitti

Múlthéten Gábor írta nekem napközben, hogy megy a UBS-hez, - a munkahelyére - Catherine hercegnő, Vilmos herceg felesége. Úgyhogy lement ő is, hogy megnézze magának, hiszen nem sok hírességgel találkozik az ember ugye a hétköznapjaiban.

Nem sokat lehetett látni belőle, mert sokan kíváncsiak voltak rá, kb. 200 ember volt a lenti aulában.23433265_1536451673114159_937152433_o.jpg

Úgyhogy csak az látszott, hogy mindenki próbálja felvenni a telefonjával kinyúlva a magasba, hátha úgy több látszik majd. Vicces volt szerintem.

23423492_1536457359780257_504400160_o.jpg 23423842_1536457186446941_277037163_o.jpg

A héten mindennap dolgoztam, már nem fáj a hátam szerencsére.

A munkahelyen többet beszélgettem a vevőkkel. Az egyikük megkérdezte, hogy vagyok, mondtam hogy jól, de fáradt vagyok. Aztán rájöttem, hogy ennyivel nem elégedett meg, mert tovább kérdezett, hogy dolgozok-e a hétvégén is? Mondtam hogy nem, ekkor láttam, hogy már nem tudom magam kihúzni a beszélgetés alól. Az angolok nagyon jók a semmiről való kommunikálásban és ez nagyon furcsa, hogy vadidegenek érdeklődnek a hogylétemről és ők is mesélnek nekem az életükről. Azt mondta a manager, hogy a feljebb lépéshez többet kell beszélgetni a vevőkkel. Ez nem tudom, hogy mit jelent pontosan (fellépni), de rajta vagyok, remélhetőleg hamarosan kiérdemlem a fizetésemelést. Visszajöttek a betegségből az emberek, és mivel én már egy hete használom az új pénztárgépet, mert mindennap dolgoztam, ezért mindenkinek én segítettem boldogulni benne.

Az iskolában mondta a tanár, hogy inkább az olvasás vizsgát javasolja nekem, és ne menjek szerinte szóbelire. Nem érzi, hogy kész vagyok rá és több szókincs és nyelvtan használatát igényli már az entry 3-as vizsga, szerinte nem vagyok még azon a szinten. Mondtam neki, hogy sok gyakorlásra lenne szükségem, de elfogadom, ha ezt mondja. Próbálok nem elcsüggedni, hanem inkább jól felhasználni és több energiát tenni akkor bele.

Iskolából hazamenet azon gondolkoztam ahogy elnéztem az embereket, hogy mindenki annyira laza, csak én vagyok nagyon feszült. Nem is értem, hogy van annyi erejük, hogy este tízkor még bulizni és iszogatni is mennek. Mégis mikor alszanak, amikor egész nap munkában vannak, aztán este még erre is jut energiájuk? Én meg alig élek mire hazaérek este 11-kor és csak arra vágyom, hogy vacsora és tusolás után az ágyba zuhanhassak.

Szerdán a Shalom közösségbe készülni kellett egy általunk választott szentből. Én is készültem  Assisi Szt. Ferencet választottam és felolvastam pár sort róla, így se volt az igazi, de legalább próbálkoztam és ezt értékelték. Túl sok időm nem volt készülni, mert indulás előtt kaptam össze néhány mondatot, és szedtem össze néhány képet Assisi-ről. A végén improvizáltam és meséltem az ott töltött időszakról, úgyis a múltidőt tanuljuk most az iskolában, legalább gyakoroltam. Az improvizáció és az önálló mondatok sokkal jobban sikerültek, mint az, amit felolvastam, mert úgy olvastam, mint egy másodikos, aki kb. most tanul olvasni. Ebből is látszik a fejlődés, sokan meglepődtek rajta, hogy már ennyire sokat fejlődtem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr4713264279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása