Otthon az idegenben

Lakástűz a másik utcán

2017. augusztus 04. 21:43 - KicsiKitti

20170804_193904_hdr.jpg Címlapfotó

Egy lakástűzhöz hívták segítségül a tűzoltók embereit, akik a tőlük telhető módon szép munkát végeztek.

Úgy döntöttem, hogy oknyomozó riporter leszek. Ülök a szobában és az előző bejegyzést írom, amikor füst szagra lettem figyelmes. Augusto főz, úgyhogy arra gondoltam, hogy megint ő égetett oda valamit. Kicsit később véletlenül kinéztem az ablakon és láttam, hogy füst van. Kimentem, hogy megnézzem mi ez és láttam, hogy ködbe, jobban mondva füstbe van borulva az utca. Nézelődtem balra semmi, nézelődtem jobbra semmi. Bementem, pont ott volt Augusto és tőle is megkérdeztem, hogy mi ez a füst kint. Nem tudja, ő is kiment és ekkor a szembe szomszéd mondta, hogy tűz van a másik utcán. Felvettem a cipőmet és elmentem fotózni. Amikor odaértem már csak füst volt, két tűzoltóautó és nézelődők, a tűzoltók pedig ott sertepertélnek. A családot nem láttam, talán nem is voltak otthon. Azért szörnyű lehet így hazaérni, hogy kiégett a lakásuk. A tűzben senki nem sérült meg szerencsére. Egyébként már régóta foglalkoztatott az a dolog, hogy vajon honnan nyerik a vizet a tűzoltáshoz, mert még egyetlen tűzcsapot se láttam itt. A képek között majd azt is meglátjátok.20170804_193656_hdr.jpg 20170804_193634_hdr.jpg 20170804_193838_hdr.jpg 20170804_193935_hdr.jpg

20170804_194127_hdr.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr6212720958

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása