Otthon az idegenben

Palacsintázás

2017. március 09. 11:10 - KicsiKitti

Hamvazószerda előtti kedden - azaz múlthéten -  hivatalosak voltunk palacsintázásra a Shalom közösséggel. Itt az a szokás, hogy kipakolják a kamrát a nagyböjt előtt és mindent megesznek. Jó hangulatban telt az este. Volt sós és édes töltelék is. A sós töltelékeben brokkoli, gomba, bacon, sajt, hagyma volt, nem tudom milyen osztásban volt összekeverve. Volt többféle, és finom volt. Soha nem jutott volna eszembe magamtól sós töltelékkel enni a palacsintát, mi magyarok inkább lekvárral, kakaóval, fahéjjal stb. szeretjük.

Megettem hármat a sósból és közöltem, hogy tele vagyok. Mire Gábor megkérdezte, hogy akkor nem is eszek már édeset? Erre én: lesz édes is? Akkor nem vagyok tele! Úgyhogy megettem még 2 édes palacsintát is, de nem úgy néz ki, mint nálunk, késsel-villával kell enni, mert annyira meg van pakolva töltelékkel, hogy csak félbehajtani lehet. Volt nutella, karamell és sok-sok friss gyümölcs, mint pl. áfonya, eper, banán és tejszínhab.17093907_1294520423973953_1324132365_n.jpg

17036564_1294520280640634_568092284_o.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr7412321255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása