Otthon az idegenben

Fizetésemelés

2018. március 25. 10:50 - KicsiKitti

Gábor a héten fizetésemelést kapott. Ha továbbolvasod, elárulom, hogy mennyit:

1000 font plusz az éves fizetéséhez, ami azt jelenti, hogy kb. 50 font lesz havonta többlet. Hát erre nem számítottam, teljesen le vagyok sújtva. 50 fonttal akarják kiszúrni a szemünket, miközben két ember helyett dolgozik. Pedig nélkülük (az informatikai rész) nem is jöhetne létre az üzlet, mert ők készítik a weboldalakat, amiből aztán ők megtömik a zsebüket.

Jó van, eljött az idő, hogy újra átgondoljuk a dolgokat. Akarjuk ezt így folytatni?

Három lehetőségünk van:

- Maradunk, én keresek munkát, és csináljuk tovább ennyiért azt, ami van.

- Gábor átkéri magát a svájci UBS-hez, mivel ez svájci cég. 

- Hazamegyünk és hagyjuk az egészet. Később is ráérünk házat/lakást venni, nem muszáj most rögtön. Addig csak összegyűlik annyi pénz, mondjuk 10 év múlva, addig pedig albérletben élünk, mint mások.

Bármi is legyen, nagyon alaposan át kell gondolni, mert havi 50 font nem sok. Az kb. két heti élelmiszer bevásárlás ára. Svájc egy régi vágyam, oda világéletemben menni akartam. Ha költözni kellene, nem haboznék. Illetve annyiban talán mégis, hogy német nyelvtudás szükséges és olyanunk nincs. Viszont tök jó, hogy feltornásztam az angolomat és most kezdhetem elölről a tanulást, egy másik nyelvet...

Mindig is arról álmodtam, hogy Svájcban egy tóra néző teraszos házban élünk egy faluban, és a helyi étteremben vagyunk felszolgálók. Semmi stressz, semmi kihívás, csak nyugalom, friss levegő és gyönyörű táj. Ez az én álmom!

Mutatok néhány képet, hogy megértsétek miért is álmodozom erről. (igazat megvallva tegnap lázasan elkezdtem megkeresni a legszebb svájci várost, hogy odaköltözhessünk)

Interlaken

interlaken-svajc.jpg

Jungfraujungfrau-svajc.jpg

Zermattzermatt-svajc.jpg 

Na visszazökkenve a valóságba: igazából most ott állok, hogy bármikor tudok váltani, mert megcsinálom a webdesigner tanfolyamot és utána bárhol a világban tudok dolgozni, mert úgyis csak egy otthon kell hozzá, laptop és internet. Egy olyan lakás, ahol kialakíthatok magamnak egy dolgozószobát/dolgozósarkot. A gond csak az, hogy ez még messze van, fél év, vagy egy év a képzés, attól függ melyiket választom, és csak utána tudok elkezdeni dolgozni. Tehát jelenleg most egy álomvilágban élek, és várom a sugallatot, hogy merre menjünk tovább.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr5113770326

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása