Otthon az idegenben

Hétvége

2018. június 07. 20:00 - KicsiKitti

Előző héten pénteken elmentem egy próbanapra a Camden piacra, az egyik árus keres eladót.

13-18-ig kellett ott lenni és szombaton is ugyanebben az időbeosztásban. Elmentem kipróbáltam az árulást. Elég unalmas volt, csak néhány ember állt meg, és nézett körül. Kézzel készített szappanokat, gyertyákat, kéz- és szájkrémeket árulnak. A mellette lévő standon pedig - az is az övéké - kézzel készített ékszereket. Néhány ember magállt, felpróbálgatta a gyűrűket sorba, aztán elment és nem vett semmit. Ugyanez volt a szappanos résznél, voltak kitéve termékbemutatók, amiken ki lehetett próbálni a kézkrémet. Mondtam nekik, hogy próbálják ki, sokan bekenték a kezüket és elmentek. Látszott rajtuk amúgy, hogy nem akarnak vásárolni. Nem nagyon tudtam mit kezdeni a helyzettel, végül 4 körül azt mondta, hogy nem látja rajtam, hogy tudnám csinálni, nem vagyok elég kommunikatív a vevőkkel. Valószínűleg nyelvi akadálya volt a dolognak többek között. Amúgy meg miről kezdjek el beszélgetni? Elmondtam, hogy minden kézzel készített és természetes összetevőkből készült, próbálja ki. Na mindegy, amúgy sem éreztem magaménak, nagyon büdösek voltak azok a szappanok, nem bírtam volna sokáig valószínűleg abban a büdösben a munkaidőt tölteni. A lényeg, hogy így felszabadult a szombatom, mert akkorra egy szülinapi buliba voltunk hivatalosak. Kifizette a napomat és hazamentem. Legalább hoztam egy kis pénzt a konyhára. :)

Szombaton akkor el tudtam menni én is a buliba,mert úgy volt, hogy csak munka után megyek este. Így hogy felszabadult a napom legalább elmehettem, mert fotózni akartam. Úgy gondoltam, hogy jó gyakorlás lesz a gyerekek szaladgálását fotózni. Tehát én voltam a "szülinapi fotós". Többnyire magyar buli volt.

Még nem volt időm átnézni a képeket, de párat azért beválogatok ide nektek.

img_4707.JPG

Gábor természetesen rögtön meghülyült a régi, egyetemi kolis barátjával :)

img_4710.JPG

img_4754.JPG img_4835.JPG img_4885.JPG img_4936.JPG

 És megyek majd augusztusban egy esküvőre fotózni. :) A szülinapon szereztem munkát! :D

Augusto egész hétvégén programon volt valahol, úgyhogy a gyerekek Arthur-ral voltak itthon. Este pedig, miután a gyerekek lefeküdtek felnőtt partit tartottunk és leültünk kártyázni meg iszogatni és nasizni. Camila, Arthur, Gábor és én, négyesben. Arthur és Camila elmagyarázták a játékszabályt angolul (!) és Camila meglepődött, hogy Arthur milyen jól beszél angolul. Igazából én is meglepődtem, hogy milyen szavakat ismer. Olyan szavakat használt, amiket még én se ismerek. Jó éreztük magunkat, éjfélig szórakoztunk.

20180602_215707_hdr.jpg 20180602_215718_hdr.jpg 20180602_215741.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr6414027510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása