Otthon az idegenben

Zöldséges

2018. május 05. 15:29 - KicsiKitti

Egyik nap elmentem a zöldségeshez, hogy bevásároljak az ebédfőzéshez néhány dolgot. 

Kicsit bóklásztam bent, még keresgéltem ezt-azt, amikor megláttam, hogy ismerős a szöveg az egyik húson. Nézem parasztkolbász, mondom te hát ez magyar. :D 20180426_100731_hdr.jpgMegnéztem és egy polcnyi hűtő rész tele van pakolva magyar termékekkel. Tökre fellelkesedtem és majdnem szóltam az eladónak, hogy "te figyelj már, tartotok magyar terméket, de jó, miért nem tudtam róla eddig" stb.

20180426_100737_hdr.jpg

Láttunk már abban a boltban egyébként máskor is Gyermelyi búzafinomlisztet, már akkor is gyanús volt nekem, de nem gondoltam, hogy van több termék is. Legalább támogatják kicsi hazánkat. Továbbnézek, mert vannak más nemzet termékeivel összekevert termékek is a polcon. Az alatta lévő polcon írja, Romanian meat. 20180426_100757_hdr.jpgNE MÁÁÁR!!!!  Ez nem román, ez magyar kikérem magamnak. Már majdnem szóltam egy eladónak, hogy figyelj, javítsd már ki sürgősen. Kikérem magamnak, hogy ez román, ez az én országomból való.

Miután ezzel végeztem továbbmentem a kasszához fizetni. Vettem mérős dolgokat is, amit nekem nem volt lehetőségem megmérni és a pénztárnál mérték meg mérlegen. Pakoltam ránézésre, gőzöm sincs mennyi az annyi, 10 dkg gomba, meg 10 dkg dió mennyi. Állok a pénztárnál, ráteszi a mérlegre, üti be. Én közben egy lépést arrébb léptem, hogy nézzem, lássam is, hogy mennyi az annyi. Hát a kétszeresét sikerült pakolnom, de mindegy, majd valamire felhasználjuk a másik felét is. Aztán az eladó mondja a végösszeget és mondja, hogy nem kell aggódnom, 4 éve dolgozik itt, nem hibázik. Mondom, ja nem azért, csak akartam tudni, hogy mennyi gramm sikerült, mert ránézésre elégnek tűnik.  Kicsit lehet, hogy megbántottam vele, de csak saját magamat ellenőriztem, de megbeszéltük a dolgot, úgyhogy szerintem megértette, hogy nem őt ellenőriztem, hanem saját magamat. Akkor azt mondta, hogy ha szeretném, akkor még egyszer leellenőrizhetjük. Mondom, így is túl sok lett, szóval nem fontos, megvettem a kétszer annyit.

Most azt csinálom, hogy két hónapra előre megterveztem a napi menüsort, hogy könnyebb legyen a főzés, mert az van, hogy mindennap állok a konyhában, hogy na most mit főzzek, főzni kéne valamit, de semmi nem jut  eszembe, úgyhogy nem főzök és ez a rosszabbik eset. Most kitaláltam ezt a verziót, kerestem recepteket a neten, meg a gépemben, minden napra megterveztem, vagy minden második napra, mert általában 4 adagra írják a recepteket és az két napig elég kettőnknek, úgyhogy csak kétnaponta kell főzni. Úgyhogy ezért is kapjátok ti mostanában ezt a sok receptes bejegyzést tőlem, mert ha valami jó, akkor azt megosztom és elteszem későbbre, nekem is könnyebb itt visszakeresni később. Nyugodtan válogassatok belőle, ami tetszik, használjátok, ezek bevált receptek, ami nem finom azt úgyse töltöm fel, egyébként meg mindenkinek ízlés dolga. Szóval így próbáljuk most megcsinálni a változatos étrendet, mert elegem van már abból, hogy midig ugyanazt esszük.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr7913893522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása