Otthon az idegenben

Újra iskolapadban

2018. április 24. 17:30 - KicsiKitti

Iskolára készen20180321_104414_hdr.jpg

Április 17-én kezdődött az iskola, de én 19-én mentem először, mert előző nap értünk vissza otthonról. Jó fej a tanár, rendesek az osztálytársak. Aznap 8-an voltunk. Esti órákra iratkoztam, hogy tudjak mellette munkát vállalni később. Ugyanazt tanuljuk, amit szeptemberben már tanultam, csak más példákkal, nyilván a másik tanárból kifolyólag. Szóval ismétlés a tudás anyja.

Keddenként és csütörtökönként vannak órák, este 18:30-tól 21:15-ig. Megpróbálok minden alkalommal ott lenni, már valamivel jobban érzem magam, szombat-vasárnap volt a betegség csúcspontja. Megkaptam a keddi anyagot is, be kell pótolni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr9413858450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása