Otthon az idegenben

Újabb kihívások

2017. november 12. 13:56 - KicsiKitti

Bocsánat, hogy ennyire ritkán írok, hamarosan meg fogjátok érteni, hogy miért.

Kedden háromszor át kellett pakolnunk a bőröndöt a súlykorlát miatt. 23 kiló volt a megengedett, amit a nagy bőröndbe lehetett pakolni. Ezért állandóan mérnünk és átpakolnunk kellett. Délután 23 kilót mértünk, ott azt mondtuk, hogy már nem szabad más rakni bele. Este, amikor újra megmértük 25 kilót mutatott, itt kiborultam, hogy nem hiszek neki s a délutánit veszem alapul. Ráálltunk és megmértük magunkat is, és többet mutatott 2 kilóval, mert nem voltunk mi sem olyan nehezek.

Szerdán 8-ra jött értünk a transzfer. A reptéren minden rendben volt, nem kellett átpakolnunk szerencsére a bőröndöt. Hazaértünk (Londonba) délután, fáradtan. Legnagyobb meglepetésünkre itthon volt Augusto és dolgozott, mert a gyerekeknek szünet volt. Másnap Gábor rosszul volt és egész nap ágyban maradt. Engem sem hívtak dolgozni, úgyhogy én is ki tudtam pihenni a fáradalmakat, amiket otthon nem sikerült kipihennem. Szerencsére a hétvégén sem kellett dolgoznom. Vasárnap rendrakás közben szerencsétlenül hajoltam le, és meghúztam a hátam. Másnap mennem kellett dolgozni. Azt hittem reggelre jobb lesz, de nem lett.

A munkába nehéz volt visszarázódni, de azért sikerült, viszont kicsit lassú voltam a hátfájás miatt. Rögtön mondtam is a menedzsernek, hogy ez van most velem, aki azt mondta, hogy nyilván ne emeljek és csak készítsem össze a dolgokat, szóljak ha kész van és majd más felhozza.

Úgy volt, hogy hétfőn, csütörtökön és pénteken dolgozok és örültem, hogy kedden legalább tudom pihentetni a hátam, otthon fekhetek. Hétfőn este kaptam egy SMS-t, hogy tudnék-e menni kedden, mert valaki lebetegedett. Mondtam, hogy jó megyek, csak, hogy lássa, hogy számíthat rám és dolgozni akarok. Úgyis mindig azért sírok neki, hogy adjon több műszakot, most megkaptam. Úgyhogy kímélő munkákat kaptam, és inkább a vevőket szolgáltam ki. Este suli is volt, ahol vizsgáztunk, írásbeli és szóbeli is volt. Annyira nem volt vészes, hogy kimaradtam előző héten a tanulásból. Este még azon ment a vita a menedzserrel, hogy nem nagyon van ember, úgyhogy jó lenne, ha szerdán is mennék, mert mondtam neki, hogy mostmár tényleg szeretném pihentetni a hátam, mert még nagyon nincs jó, de ha nagyon nincs más ember, akkor vállalom. Mondta, hogy nem tudja kivel megoldani nincs ember, legyek szíves bemenni. Beleegyeztem. Mondta, hogy mivel nem vagyok jól, ezért mehetek később, tízre. Abban maradtunk, hogy akkor megyek tízre, egy rövid műszakot csinálok akkor.

Szerdán elmentem és kímélő feladatokat kaptam, tényleg semmi extrákat nem kellett csinálnom, csak a vevőket kiszolgálni. Nagyon rendes volt és elnéző a menedzser, nyilván neki sem volt célja, hogy még egy ember kiessen, Én egyébként sem voltam beteg, csak félig rokkant.

Kedden és szerdán egyébként egy idősebb férfi volt, aki még soha nem láttam. Kedden az volt a benyomásom, hogy lehet, hogy ő a főnök (a tulaj), mert hogy még vele sem találkoztam. Este mondtam Gábornak, hogy lehet, hogy találkoztam a főnökkel, mert sok minden szólt mellette. Például, hogy tanítgatott dolgokat és mondta, hogy mondjam majd a menedzsernek hogy ezt meg ezt tanítsa majd meg. Ilyet egy alkalmazott nem mond.

Aztán csütörtökön végül rákérdeztem a menedzsernél és igazolta az igazamat.

Szerdán reggel úgy kezdtük a napot, hogy kaptunk egy új operációs rendszert a pénztárgépbe, úgyhogy azt kellett megtanulni. Nem voltam boldog tőle, már éppen sikerült megtanulnom a másikat, mire jött egy új, teljesen idegesítő. Mondták, hogy könnyebb, mint a másik és igazából tényleg könnyebb, csak újra meg kell tanulni használni. De persze szeretjük a kihívásokat, miért is ne szeretnénk őket.

Teljesen Halloween őrület van mindenfelé, az emberek meg vannak zakkanva, hülye parókát vesznek fel, meg jelmezekbe öltöznek, meg kidíszítik a házukat halálfejekkel, szellemekkel meg töklámpásokkal, mert ugye az a "fő szimbóluma" a Halloweennak. Este voltunk a mindenszentek misén. A Shalom csoport kitlaálta, hogy Holy Win (Halloween helyett), ami szent győzelmet jelent. :D

Úgyhogy a héten agyonkerestem magam, csak remélem, hogy nem megy rá az egészségem, mert akkor viszont nem érte meg. A héten mindennap dolgoztam, még a hátfájás ellenére is. Azt mondta, hogy jövőhéttől akart mindennap műszakot adni, de most így alakult, hogy hamarabb kezdhettem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr5213245955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása