Otthon az idegenben

Robotolni

2017. szeptember 01. 14:34 - KicsiKitti

Kedden kimutatta a foga fehérjét ez a munka, megmutatta az embertelen oldalát. Kiderült ugyanis, hogy még a 30 fok ellenére sem lehet rövidnadrágban lenni, hanem hosszú fekete vagy kék vagy farmer nadrág az előírás.

Rövidnadrágban is melegem volt, nem hogy még hosszúban...mert lent a (kulisszák mögött) nagyon meleg van, forró víz a mosogatás miatt, meg nem tom mi miatt... Úgyhogy be kell majd szereznem néhány leggingst, mert azt lehet. Szóval étlen-szomjan kell robotolni hosszúnadrágban. 10-től fél 3-ig voltam. Délben kiosztotta a feladatomat, mondta, hogy mindjárt kezdődik az ebédidő, én lent szeleteljem a paradicsomot, paprikát, uborkát, utána mosogassak és ha az kész, akkor a húsokat pakoljam a dobozokba. Á én ezzel szépen el leszek akkor fél háromig - gondoltam. Kivettem a pihenőmet, utána nekiálltam. Ettem egy szelet csokit, hogy legalább a vércukrom helyén legyen, mert most szendvicsért úgyse mehetek fel, ahhoz túl sokan vannak ott. Azt gondoltam, hogy lehet, hogy a nadrágom miatt kell most háttérmunkáznom, nem mehetek így emberek közé.

Amúgy mindent mi készítünk, a zöldségeket mi szeljük, a kenyeret, sütiket mi sütjük stb. Aztán csengettek, hogy menjek segíteni a sajtokban. Úgyhogy végül lent voltam kb. egy órát, amíg lement a tömeg, utána visszamentem folytatni a feladatom. Aztán megint vissza kellett mennem a pultba - ahol egyébként megjegyzem, hogy sokkal hűvösebb volt, ment a légkondi - így már nem tudtam befejezni a dolgom, mert lejárt a műszakom. Ekkor készítettem magamnak egy szendvicset, amit megettem, addig semmit nem ettem a kis csokin kívül. 

A főnököm elment valahová, én meg vártam rá, hogy odaadja a szerződésem. Aztán küldtem neki SMS-t és azt válaszolta, hogy nincs most, majd holnap hozza. Minden alkalommal ezt mondja, hogy holnap, jövőhéten, holnap, jövőhéten, én meg kezdem unni és mondtam neki, hogy nem akarok szerződés nélkül dolgozni, - hátha hamarabb el tudja intézni. Este kaptam SMS-t, hogy akkor ne menjek holnap, mert csak hétfőn lesz szerződés. Hetek óta húzza-halasztja, nincs kedvem ingyen dolgozni, mert igazolni nem tudom, hogy dolgoztam. Jelenléti nincs, csak a kamera felvételei tudják bizonyítani, hogy bejártam. 

Szólj hozzá!
Címkék: munka

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr2312796306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása