Otthon az idegenben

Szürke hétköznapok

2017. július 20. 23:52 - KicsiKitti

Hogy mivel telnek az iskolamentes napjaim? Főzéssel, házimunkával és kézműveskedéssel; ajándékokat készítek és magamnak is készítek néhány nyakláncot, ki tudja meddig vagyok még szabad.

Próbálok azért az otthon ülésem közben kicsit mozogni is, úgyhogy ismét elkezdtem az edzést. Az a tapasztalatom, hogyha kiteszem a lábam a lakásból, rögtön ingerült és ideges leszek. Erre van egy keddi esetem példának:

Megyek a vonatra és az állomáson pont jött egy vonat és áramlott kifelé a tömeg a leszálló utasokból. Mint egy csorda, úgy jöttek felém, senki nem törődve azzal, hogy ott vagyok és nem léptek arrébb, hogy elférjek. Összeütköztem néhány vállal mit sem törődve vele, próbáltam magam nem felhergelni és a kb. 20 centis helyen valahogy boldogulni. Akkor jött el a vég, amikor az egyik lány (aki nekem jött!) beszólt. Akkor hergeltem őrületbe magam teljesen. Még neki áll feljebb??!!???? Milyen jogon???? És én, aki el se férek mellettük, mert egy csürhe banda az egész mit szóljak???? Órákba telik ilyenkor lecsillapítani magam. Egy ilyen idióta miatt, aki nem veszi észre, hogy ott vagyok és még neki áll feljebb.

Nem is folytatom inkább, mert megint ideges leszek attól, hogy újra rágondolok.

Folytatom inkább egy jó hírrel, meglett az eredményem és átmentem. Sikerültek a vizsgáim. Köszönöm azoknak, akik gondoltak rám!

Szerdán a közösségben egy meglepetés szülinapban volt részünk. Annyira aranyosak voltak, nem tudtak eljönni szombaton, ezért tartottunk egy külön szülinapi bulit. Egy megterített és szépen feldíszített asztal fogadott minket és voltak szendvicsek meg 3 kisebb torta: egy az én szülinapomra, egy Gáboréra, egy pedig az évfordulónkra.

Jött egy olasz srác hozzánk, - akit írtam vasárnap, itt volt ő is - felvettük a közös csetünkbe. Üdvözöltük őt, én olaszul, Gábor magyarul, a többiek angolul. És hosszas, éjszakába nyúló csoportos csetelésbe kezdtünk (két nyelven!). Mi olaszul beszéltünk néhány mondatot, erre valaki írta, hogy Köszönöm Istenem, hogy adtad nekünk a Google fordítót...

Annyira örülök, hogy tudom gyakorolni az olaszt is.

 20170719_201049.jpg 20170719_201057.jpg 20170719_201109.jpg 20170719_201123.jpg 20170719_210248_hdr.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: szülinap utazás

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr6512677399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása