Otthon az idegenben

Egy kis poén

2017. április 28. 16:19 - KicsiKitti

Hogy feldobjuk a szürke hétköznapokat

Tegnap este megtanultam 3 mondatot spanyolul, csak egy jó poén kedvéért, amit ma reggel elsütöttem a spanyolul beszélő osztálytársaimnak.

Hátha így egy kicsit jobban kezdődik a barátkozás. Egész este ezt gyakoroltam, hogy jó legyen a kiejtésem és ne felejtsem el reggelre a mondatokat. Amelyek így hangzottak:

Hola! Estoy feliz de verte. Qué hay de nuevo? (Hello! Nagyon örülök, hogy látlak. Mi újság?)

Reggel még útközben is gyakoroltam. Elsőként érkeztem. Amikor kinyitottam az ajtót nekik, akkor így köszöntöttem őket. A várt hatás megtörtént. Meglepődtek, ahogy vártam, hogy a saját nyelvükön köszöntöttem őket, Mondtam nekik, hogy ez volt a meglepetésem nekik, tegnap tanultam ezeket. Viszont egy kicsit megijedtem reggel, hogy nem fog sikerülni a tervem, mert elment a hangom reggelre, amikor felkeltem. Aztán szerencsére megjött, szóval sikerült.

Óra után az egyikük tanított még egy mondatot: Jó hétvégét! De már nem emlékszem rá. :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr9612464599

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása