Otthon az idegenben

Gyógyulgatunk

2018. április 06. 11:22 - KicsiKitti

Gábor egész héten itthon dolgozott, úgy döntött, hogy nem lenne jó a cégnek, ha betegen bemenne.

Csütörtökig beteg volt, pénteken meg rájött, hogy mennyire jó itthonról dolgozni, úgyhogy már be se megy.

Múlthéten elmentünk csináltatni szemüveget, mert már mindketten úgy éreztük, hogy gyengébben látunk a jelenlegivel. Akkor ha már másik lencsét kell csinálni, akkor legyen egy stílusváltás is, és választottunk magunknak keretet is. 1-et fizet, 2-t vihet akció van, de nem lehet párban, csak személyenként, úgyhogy csináltattunk 1-1 dioptriás napszemüveget is. Keddre ígérték, hogy kész lesz, úgyhogy el is mentünk érte.

Bemegyünk és köszön az eladó, hogy: Sziasztok! Én is magyar vagyok! Mondtuk neki, hogy elvileg kész van a szemüvegünk, azt vinnénk el. Elment, megnézte, majd amikor odaadta volna felpróbálni kiderült, hogy felcserélték. Nem csak a keretet, hanem a lencsét is. Mármint az én szemüvegembe rakták Gábor lencséjét és fordítva. Annyira gáz volt. Még szerencse, hogy magyar volt az eladó és ő legalább jobban értette mi a dörgés. Ez volt az első alkalom, hogy összekuszálták a nevünket. Az senkit nem zavart, hogy ott volt a MR és MS. A lényeg, hogy ez nehéz név nekik, Gabor és Gaborne végülis nekik két különböző név, de mégis egyforma. Most csak a hülye angolok miatt változtassak nevet, aztán ha hazaköltözünk változtassam vissza?! Az 20.000 Ft! NEM! Ebből nem kapnak, csak azért, mert egyszer valaki hibázott.

Tehát üres kézzel távoztunk és megígérték, hogy 9-re megcsinálják, mivel mondtuk, hogy 10-én utazunk. Szóval reménykedünk, hogy utazás előtt elkészül. Másnap persze ragyogó, hét ágra sütő nap volt és felvehettem volna a napszemüvegemet, de nem volt kész, úgyhogy mérges voltam...

Szerdán bementem az iskolába szintfelmérőt írni. Én kértem, mivel most nem tudom, hogy hogy állok, az előző vizsgát elbuktam, de sokat fejlődtem azóta - mondtam a tanárnak. Nagy nehezen végre kaptam egy időpontot. Nehéz vizsga volt, és maradok az entry3-as csoportban. Szóval még egyszer megcsinálom azt az évfolyamot, de a kettest úgyis kihagytam. Gábor mondta, hogy nem számít, hogy megbuktam az előzőn, szerinte nem volt pénzkidobás, mert attól még tanultam és azt nem tudják elvenni. A vizsga az csak egy formális dolog. Egyébként az volt a baj, hogy 3 típushibát ejtettem a feladatban és az automatikus bukás. Ez van!

Szólj hozzá!
Címkék: iskola

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr4513813954

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása