Otthon az idegenben

Vissza az iskolapadba

2018. október 01. 15:13 - KicsiKitti

Szeptember 17-én kezdődött az iskola, ez volt az első napunk. Este 6-ra kellett menni, én hamarabb mentem, mert még a titkárságon volt elintéznivalóm.

Órán kiderült, hogy feljebb léptettek minket, össze lettünk vonva az Intermediate (középhaladó) 1-es csoporttal, mert nem volt elég jelentkező a csoporthoz. Ez azért jó, mert minél többet érünk el, annál jobb. Viszont tavaly még arról volt szó, hogy a bevezető, entry 3 ketté van bontva, és akkor csak a szóbeli vizsgát tesszük le és az entry 3.3-ban az írásbeli és szövegértés rész lesz. Idén pedig ismét kell szóbeli vizsgát tenni legnagyobb szomorúságomra. 

Sok volt osztálytársam jött most is a következő csoportba, viszont vannak újak is. Kb. 15-en vagyunk a csoportban. A tanár valamiért kiszemelt magának, mert mindig engem kérdezgetett végig az órán. Lehet, hogy csak az én nevemet tudta megjegyezni, mert az egyszerű és azért szólított engem.

Szerdán, 19-én megyünk nyaralni és már nagyon várom, az egyik osztálytársammal megbeszéltem, hogy elteszi nekem az anyagot.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr5014275005

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása