Otthon az idegenben

Kirándulós délután

2018. április 02. 15:27 - KicsiKitti

Húsvét előtti vasárnap, márc. 25-én, az egyik barátunk meghívott minket egy kis londoni kirándulásra, és mivel nem volt dolgunk úgyse, ezért elmentünk.

Az ő barátaik is itt voltak most éppen, egy japán család és egy horvát fiatalember. A King's Cross állomáson találkoztunk. Így néz ki az állomás:img_2463.jpg img_2465_copy.JPG

Utána átmetróztunk a Camden Town nevű híres, hatalmas piacra, ahol Eszter is dolgozik. Tényleg hatalmas hely, árusok egymás hegyén-hátán, még az utcán is. Az egyiknél megálltam táskákat nézni. 3 perc alatt lealkudott 15 fontot az árból. Nem semmi! Csak óvatosan megkérdeztem, hogy mennyibe kerül. Az ár 35-ről indult és csak röpködtek az ötösök lefelé. A végén 20-ért már csomagolni akarta. Én meg csak néztem, hogy mi van. Aztán, amikor kiderült, hogy nincs nálunk kp, csak bankkártya, akkor már vette is ki a szatyorból, hogy akkor nincs táska. Meg se akartam venni, pedig egy Michael Kors táska volt (nyilván nem eredeti ennyiért). De akkor is, egy MK táska ennyiért!!!??

Az volt a legidegesítőbb, hogy tudtam, hogy még így is megéri neki, én pedig azt fizetném ki, ami nekem jó ár, ő meg kitudja mennyit keresne rajtam.

A környék tele volt különleges épületekkel, furcsa díszítéssel. img_2494.jpg img_2500.jpg img_2501.jpg img_2483.jpg img_2487.jpg img_2493.jpg img_2481.jpg img_2495.jpg Az embertömeg akkora, hogy inkább többet nem megyek vissza, legalábbis nem hétvégén. Furcsaságok tömkelege, hogy drágábbnál drágább autókat is láttunk párat. img_2498.jpg img_2496.jpg Utána ebédelni bementünk egy magyar helyre, ahol különféle lángos különlegességeket árutak. Különféle töltött lángost, sima lángos, gulyás levest, pálinkát. Egy kicsi hely volt, néhány asztallal, néztük is, hogy hogyan fogunk leülni oda 9-en (ebből 3 gyerek), de aztán sikerült megoldani, hogy mindenki asztalhoz kerüljön. Mi sima sajtos-tejfölös lángost kértünk, mert ismerjük, a külföldiek bevállalósabbak voltak, mert ők töltöttet kértek. Jól nézett ki, nem volt kifogásom vele igazából, mi ebédeltünk otthon, úgyhogy csak egyet feleztünk ketten. A falakon magyarországi tárgyak, italok, kalocsai mintás terítők voltak, hogy még hangulatosabb legyen és emlékeztessen hazánkra.

Azon beszélgettünk (magyarok), hogy mennyire furcsa már, hogy a japán nők nem öregszenek. Az anyuka olyan idősnek nézett ki, mint én, pedig van két nagy gyereke. De sokkal öregebb, mint amennyinek kinéz, kb. 40 éves valójában.20180325_150751_hdr.jpg 20180325_150759_hdr.jpg 20180325_150838_hdr.jpg img_2556.jpg img_2566.jpg

img_2569.jpg img_2549.jpg img_2583.JPG img_2584.jpg  img_2587.JPG

A következő állomás a Regent's Park volt, ahová elbuszoztunk. Micsoda villák voltak arrafelé. Ez egy nagyon szép park, tele mókussal, virágokkal. Volt sok cseresznyefa és az emberek sorban álltak a fotózkodáshoz a fák alatt. Ez a japánok egyik jelképe, úgyhogy ők is készítettek családi fotót. Látszott rajtuk, hogy nagyon örülnek a látványnak. Megállapítottam, hogy itt a tavasz, ez a sok szép virágból kiderült. Nem sokáig maradtunk, mert fájt a lábam, a többiek még maradtak játszóterezni. img_2602.jpg img_2606.JPG img_2614.jpg

Nagyon gyorsan szaladgáltak a mókusok, úgyhogy nagyon hálás vagyok ezekért a képekért, hogy sikerült elkészítenem.

img_2619.jpg img_2621.jpg img_2624.jpg img_2628.jpg img_2630.jpg img_2651.jpg img_2645.jpg img_2647.jpg img_2658.jpg img_2659.jpg img_2660.jpg img_2662.jpg img_2664.jpg img_2667.jpg img_2669.jpg img_2672.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr4213789042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása