Otthon az idegenben

Összefoglaló

2017. augusztus 22. 17:27 - KicsiKitti

Rég írtam, úgyhogy megpróbálom összefoglalni, hogy mi is történt:

Kicseréltettük a matracunkat Augustoval, mert már nagyon elhasználódott és egyre nagyobb mélyedés volt Gábor részén a matracban, kezdett egyre kényelmetlenebb lenni. Úgy döntöttünk, hogy több hátfájást már nem vállalunk be. Csütörtökön elmentem Augustoval és a gyerekekkel az IKEA-ba, hogy kiválasszuk a matracot. Volt nagy választék, majd hosszas válogatás és fejtörés után - sok volt közte az eléggé drága - kiválasztottunk egy olcsóbbat, ami még emellett a kiállított darabok közül a legkényelmesebb is volt. Nem hoztuk el azonnal, mert nem fért volna a kocsiba, ezért visszament érte másnap egyedül.

Hazajöttem és felpakoltam az önéletrajzaimat, majd elmentem Stratfordba, a plázába munkát keresni. Útközben fotóztam is, mert azt is kellett, bejártam egy eddig számomra felfedezetlen szép helyet.

20170817_151131_hdr.jpg 20170817_151228_hdr.jpg 20170817_151508_hdr.jpg 20170817_151907_hdr.jpg 20170817_152456_hdr.jpg 20170817_154223_hdr.jpg 20170817_154608_hdr.jpg 20170817_154733_hdr.jpg 20170817_155301_hdr.jpg

Most a miénk a ház a héten, mert a többiek elutaztak nyaralni. Tehát most cincognak az egerek :D

Szombaton elfogadtam az állást, úgyhogy elintézte, hogy két napot dolgozhassak, ha már ilyen lelkes vagyok. Szóval a héten kedden és szerdán is megyek dolgozni 4-4 órát.

Vasárnap elmentünk gokartozni Eszterékkel hatan, Luki és Panka is velünk volt. Panka, aki Gáborék unokatesójának a gyereke, most itt van látogatóban Eszteréknél. Sajnos, csak öten tudtunk bemenni, mert Eszter Gáborja nem talált magára méret ruhát, úgyhogy nem engedték kocsiba ülni. Úgyhogy szegény csak kintről drukkolt nekünk. Nagyon élveztem, mint mindig. Most kivételesen nem csak vezetgettem, mint eddig, hanem a harci szellem megvolt. Megelőztem kettőt, aztán visszaelőztek ketten, aztán megelőztem és így tovább. A kanyarokban állandóan kipördültem, csikorogtak a kereket úgy, ahogy azt kell. A második körben két másodpercet javítottam. Másodikként indultam, aztán megelőztem, aki előttem volt és épp elkezdtem örülni, hogy háhá első vagyok, amikor elhúztak mellettem Gáborék. Na ennyi erről... Gábor és Luki folyamatosan egymással kakaskodtak. Ebből kifolyólag az első- és második helyet foglalták el, kb. 2 tizedmásodperc különbséggel. Egyszer láttam én is, hogy Gábor megelőz. Egy ideig mentem utána, hogy visszaelőzzem, aztán úgy döntöttem, hogy inkább feladom, úgyse lehet, de azért nem adtam könnyen, mert egy teljes körön keresztül a nyomában voltam. 20170820_112643.jpg

Utána elmentünk vásárolni, majd Eszterékhez mentünk ebédre. Finom bolognait kaptunk és megnéztük, hogy hol laknak. Kedves csendes környéknek tűnik.

Este kicseréltük a matracot, kiderült, hogy az egyik léc el van törve és valószínűleg amiatt kezdett el süllyedni a matrac, mert nem volt rendes tartása. Megszenvedtünk vele mire kicseréltük, nem volt egyszerű, mert bele volt rohadva az ágykeretbe. Aztán levittük a régi matracot, felhoztuk az újat, megizzadtunk a végére. Nem tudom ki találta ki ezt a hülye szűk lépcsőkanyart, de nem volt jó választás.20170820_202236.jpg 20170820_202359_hdr.jpg

Hétfőn shoppingolni mentem a lányokkal, alig bírtam felkelni az ágyból az izomláztól, annyira jó sport a gokart. Kaptam egy kis kimenőt költekezésre, mivel még nincs fizetésem, mert nincs rendes munkám, ezért csak engedéllyel vehettem részt. Jól esett kicsit a lelkemnek, hogy végre ruhák között járhatok. Találtam egy igazán nekem való kardigánt, aki ismer az tudja, hogy miért! 20170821_151638_hdr.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr4612770086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása