Otthon az idegenben

Túlteljesítve

2017. május 22. 11:29 - KicsiKitti

A pillanat, amikor rájövök, hogy túlteljesítettem a feladatot20170521_184808_hdr.jpg

És a pillanat, amikor rájövök, hogy annyira stréber vagyok, hogy nem is a feladatot csináltam. Fogalmazást kellett írni a szabadidős tevékenységeimről, erre én fogalmazást írtam a hétköznapi mindennapos tevékenységeimről. Úgyhogy most mindkettőt beadom, ha már megdolgoztam vele. És feleslegesen dolgoztam 1 órát vele. Na sebaj, azért így is gyakoroltam legalább az angolt.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr4912530499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása