Otthon az idegenben

Gábor nap

2017. március 26. 13:47 - KicsiKitti

Pénteken volt Gábor nap. Felkelve egy névnapi köszöntés várt a telefonomon, Nóra sógornőmtől. Nem is számítottam arra, hogy én is fel leszek köszöntve ezen a napon. De azért vicces volt és jól esett :)

Délelőtt sütit sütöttem (citromos szelet), délután pedig befejeztem az ajándékot, amit előző nap elkezdtem. Becsomagoltam és vártam, hogy hazaérjen. Amikor hazaért kiderült, hogy ő is készült, fánkot hozott. Úgyhogy én is odaadtam az ajándékom. Sikerült a meglepi! Megettük a fánkokat, a sütit, Unicummal koccintottunk. Ízlett a braziloknak is. Egy kis alkoholtól úgy megeredt a nyelvem, hogy egyből két nyelven beszéltem :)  Kiderült, hogy mégis csak tudok angolul. Körömlakkokról és körömfestésről beszélgettünk Veronicával. Egyszer véletlenül azt válaszoltam, hogy sí, mire ő megkérdezte, hogy ez magyarul van-e. Hupsz, lebuktam! Mondtam, hogy nem, hanem olaszul. Azért lett rá figyelmes, mert portugálul is úgy van az igen. Most tudta meg, hogy tudok olaszul.

gabor_nevnap_2017.jpg

Egy fülhallgató tartót kapott, amit én varrtam a két kezemmel :)

20170324_142153_hdr.jpg

Szólj hozzá!
Címkék: Gábor

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr1112371441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása