Otthon az idegenben

Hétvége

2017. január 23. 13:33 - KicsiKitti

Hogyha London, akkor My fair Lady!

Megnéztük ezt a nagy sikerű filmet, visszafojthatatlan nevetések közepette. Jókat lehetett derülni rajta, de tényleg. Sok jó poén volt benne, amit a mai napig emlegetünk még. Egyszer régen láttam már, kb. 10 éve, úgyhogy nem mindenre emlékeztem belőle. De most idősebb fejjel másabb volt, mint akkor.

Tegnap a TV kérdés is megoldódott, mire lassan már megyünk innen és akkor tudok TV-t nézni az utolsó héten, úgy hogy nem kell nyitva lennie az erkély ajtónak, hogy legyen adás. Ez az utolsó hét itt, ebben a lakásban. Először egy baráthoz kötözünk. Ő fele annyit kér a lakbérért, mint máshol. Igaz, hogy csak egy szoba lesz a miénk, de legalább van jól felszerelt konyha, hűtő, mosógép. Nem kell nekünk beszerezni ezeket. Úgyse hosszútávra tervezünk, inkább szeretnénk félretenni, hogy minél több maradjon. A héten pakolgatok lassan és élvezem még a jelenlegi luxusból hátralévő időt. El leszek kényeztetve, úgy érzem. Ahova megyünk ott is takarítónőt fogadnak. Eddig Hawaii van, csak a napfény hiányzik.

Egyébként sikerült újra megfáznom, mire nagy nehezen meggyógyultam. Ne kérdezzétek hogyan! 2 napig voltam egészséges. Ilyen a szerencsém. Viszont két heti antibiotikum-kúra után elegem van a gyógyszerekből, úgyhogy házi praktikákhoz folyamodok. Mézes fokhagymát rágcsálok, hogy eltűnjenek a bacik belőlem végre! Gábor velem együtt érzőn szintén rágcsálja, hogy "ne csak én szenvedjek"! :)

Fodrászkodtam, levágtam Gábor haját. :) Igaz egy kicsit nagy volt a para hogy vajon marad-e haj majd a fején és, ha igen akkor vajon mekkora?! Aztán megnyugtattam magam, hogy ha netán mégse sülne el jól, majd lemegy a sarokra a fodrászhoz, hogy megigazítsák. Az eredmény:  mehet emberek közé! :D

Találtam egy jó kis videót különféle sálkötési technikákról, remélem megtalálod te is a kedvenced:

http://twice.hu/eletmod/divat/8-egyszeru-de-szokatlan-salkotesi-tipp-amit-te-imadni-fogsz 

Az én kedvencem a második és az ötödik. Neked melyik a kedvenced?

Nézzétek, nekem is sikerült:

wp_20170113_12_42_58_pro.jpg Ezt pedig a templom előtt kaptam egy hajléktalantól néhány penny-ért cserébe:

wp_20170123_11_41_40_pro.jpg

Életemben először fogtam kínaival kezet. Voltak itt "felmérni a lakást", vagy valami hasonló. Megnézte a falak állapotát, a világítást, a biztosító dobozt és egy kínai fiatalember volt itt, aki nem hagyta rá, hogy nem tudok angolul, kérdezgetett. :)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr5712147539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása