Otthon az idegenben

2017. január 11. 16:35 - KicsiKitti

Miközben nekem az a lgenagyobb problémám, hogy melyik sapkát vegyem fel, amikor megyek valahová, otthon ilyen a helyzet: http://hvg.hu/elet/20170109_igy_meg_biztosan_nem_latta_a_jegzajlast__fotok_es_videok

A magyarok a hidegtől szenvednek, az angolok meg rövidnadrág-pólóban mászkálnak. Jó persze nem mindenki, csak néhány elvetemült. Én pedig nem tudom eldönteni, hogy meleg van vagy fázok, elég a vékonyabb sapka vagy a vastagabbat válasszam. Még szerencse, hogy hoztam négy sapkát. Így legalább van választék. Leginkább a széltől tartok, hogy huzatot kap, az így is beteges fülem. Tehát a zseniális megoldás: mindig tartok egy vastagabb/vékonyabb sapkát a táskámban. Ha a vékonyat veszem fel akkor a vastagabbat a táskámban tartom – és fordítva -, hogyha kell, akkor cserélni tudjam akár útközben is. Úgy tűnik jól megmenekültünk a hidegtől :) Itt csupán 30 fokkal van melegebb, mint otthon. Majd lesz ez még ígyse...

Találtam egy kis bejegyzést arról, hogyan öltözhetünk fel stílusosan és melegen: http://index.hu/index2/#bloghu/stilusficam/2017/01/10/ne_fagyjatok_meg

Reggel elaludtunk, 7:40-kor keltünk és 8:15-re kellett menni az orvoshoz. Reggeli csúcsban még sétálni sem egyszerű. Azt vettem észre, hogy mindig csak szemből jönnek. :) Szerencsére toleránsak voltak velünk a késés miatt. Kaptam egy másik fajta antibiotikumot és egy nyákoldót. Azt mondta, szépen javultam, a gyulladás a fülemben is kisebb. Kiváltottuk a gyógyszereket, ez most csak 16 fontunkba került. Mármint a gyógyszerek, kezelésért most nem kellett fizetni. Összességében nem éri meg itt betegnek lenni. Sőt, ha jobban belegondolok, biztos sokkal zajosabb lesz a város, ha két füllel hallom majd, mint most. Pedig így is elég zajos és, ha úgy vesszük eddig védve voltam valamennyire :) Most először melegem volt télikabát, sapkában. Először azt hittem a nagy rohanástól, de visszafelé is meleg volt. Ma először jutott eszembe, hogy előbb jobbra, majd balra kell nézni, ha át akarok menni az úton.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr1012117725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása