Otthon az idegenben

Mindenféle - part 3

2017. január 07. 11:56 - KicsiKitti

Délután már nekem is megigényeltük a TB-t. Hátha ezután már nem kell fizetni az orvosért. Bejelentkeztem az álláskeresők közé. Kiderült, hogy mégsem adnak nekem ingyenes angol órát. Sőt még fizetőset se tudott ajánlani.

Egyébként, ami az étkezéseket illeti, egyelőre még megmaradtunk az olasz mellett. Még nem sikerült értelmes alapanyagokat találni.

dsc_0338.JPG

Két ülve elalvós éjszaka után egy kicsit fáj a nyakam és a hátam. Muszáj volt ülve aludnom, mert amint letettem a fejem a párnára, elkezdtem köhögni. Az bizonyítja, hogy jobban vagyok, hogy már előző éjszaka nem kellett felpolcolnom a hátam, hanem rendesen aludtam. (Végreeee! :) )

Ma pedig albérleteket keresünk, időpontot sajnos még nem sikerült egyeztetni...Tehát csak a neten nézelődünk egyelőre.

A takarítókat egyébként meg hiába vártuk a héten, még nem jöttek... :(

A mai reggeli: english breakfast (de csak fele van meg, mert nem sikerült beszerezni bacont és gombát)

wp_20170107_09_07_35_pro.jpg

Ti pedig vigyázzatok magatokra ebben a csúszós hideg időben! Öltözzetek melegen!

http://hvg.hu/cegauto/20170106_hogyan_vezessunk_telen_teli_autozas_csuszos_utak

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr8212106607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása