Otthon az idegenben

Könyvtár

2017. február 23. 12:23 - KicsiKitti

Tegnap beiratkoztunk a helyi könyvtárba, Gábor szabadnapos volt. Kaptam én is tagságit és ki is vettem 5 első-és második szintű gyerekkönyvet olvasni.Sok a kép benne, kevés írással, hátha nem lesz annyira unalmas és monoton, hogy gyorsan ráunjak. Kezdetnek ez is megteszi. 

Utána elmentünk a háziorvoshoz, ott is megmutattuk magunkat. Megmérték a súlyunkat, magasságot, vérnyomást. Néhány kérdésre válaszolni kellett. Igaz, hogy még nincs meg a TAJ számunk, de így bevittek minket a rendszerbe. Kerestünk nyelviskolát is, bementünk az ingyenes lehetőséget megkérdezni. Azt mondták, hogy csak áprilisban indul a következő tanfolyam. Az nagyon messze van még, úgyhogy megnézzük még mik a lehetőségek a fizetősre. Amúgy is heti egyszer két óra lenne, ami azért kevés. Inkább járok fizetősre többször egy héten, annak több értelme lenne. Egész nap bóklásztunk a levegőn. Este pedig Gábor bement egy céges dartsozásra csapatot építeni, én pedig egyedül mentem a közibe. Egy kicsit izgultam, mert ez volt az első alkalom, amióta itt vagyunk, hogy Gáborral külön programra mentünk. Szerencsére Kata ott volt és lelkiismeretesen mindent fordított. A dicsőítés és az ima megnyugtatott. A kérügmát kezdtük el kivesézni. Párszor már hallottam ezt a témát, de jó, hogy ők egy új szemszögből nézik meg ezt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr512284433

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása