Otthon az idegenben

Vizsgálatok

2018. július 11. 14:58 - KicsiKitti

Régebben írtam, hogy nem éreztem magam nagyon jól, 6 kilót fogytam és nem sokat ettem.

Az orvosok egyik vizsgálatról a másikra küldtek. Voltam hasi ultrahagon is, ahol teljeskörű belső vizsgálatot végeztek, jó sokáig tartott (kb. 15 perc), külső ultrahang volt. Végigment a belemen, a gyomrot megnézte és még a többi szerveimet, a hátamon is a megnézte a veséket például. Semmit nem találtak persze.

Aztán eszébe jutott az orvosnak, hogy helicobakter baktérium is okozhatja, úgyhogy bekért egy széklet mintát, hogy megnézzék. Nem találtak semmit. Szóval meggyógyultam. Rejtélyes módon, ahogy jött, úgy el is tűnt, csak kellett pár hónap neki. Úgyhogy most szedhetem össze magam újra a kezdősúlyomról indulva. Az étvágyam rendbe jött, szóval már legalább tudok enni mindent. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://krisztimennianglia.blog.hu/api/trackback/id/tr2714106697

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása